Garantie/Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een product wat u bij ons heeft afgenomen. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht schriftelijk aan ons door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. 
U kunt uw klacht kenbaar maken aan ons door deze te sturen naar: info@tippyblue.nl, of per post naar:
TippyBlue Houten, Kon. Julianastraat 17, 3991 DJ Houten
U kunt ook eventueel telefonisch bereiken op telefoonnummer: 06-13997097

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkelkeur waar TippyBlue bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Na ontvangt van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Ook is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Unie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.